Don't forget to be awesome

Wednesday

2014-02-12 // 21:13:17 // Allmänt
Hej hej! 
 
Första inlägget på dan' blev tyvärr på kvällen om man kan säga så. Ah idag har jag mestadels bara suttit framför datan och pillat lite med designen. Det är dock inte jag som har gjort den från början (finns en symbol längre ner), men ja det tog först en stund att hitta en som jag gillade, sen har jag bytt header och ändrat en del också. 
Så det har inte hänt så mycket idag. Mamma och jag åkte in till stan och köte libanesisk mat, annars så har vi bara vart hemma. Dock så sken solen väldigt innan idag. Kändes nästan som vår, tills jag gick ut nu på kvällen och uppteckte isen på marken. Usch, jag vill ha sommar nuu. Inget skoj alls med vintern, (nästan). 

När vi var på lager157 häromdan så köpte vi även nya converse till mig eftersom mina är för små, vita höga. Antar att ni redan har sett ett par converse men ja, här är dom :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback