Don't forget to be awesome

She needs a wild haert ~

2014-02-08 // 19:51:33 // Allmänt
Somnade rätt så tidigt igår, typ tolv. Vaknade vid nio och somnade om till halv tio tror jag. Jag gick sedan upp och gjorde frukost som vanligt, gick sen och satte mig vid teven. Vårat internet funkar inte så kan inte titta på film eller någon serie.. Blev iaf tillslut så att jag tittade på OS lite. Klockan tolv kom kusin med familj, åt smörgåstårta och chokladfondue lite senare. 

När dom sen hade åkt hem tog jag på mig träningskläder och gick ut, sa till mamma att jag skulle ta en "pw" eftersom hon inte ville att mina knän skulle krångla och ja.. Men blev en "spring-pw runda" eftersom det var så halt så kunde jag inte springa hela, trillade dock ingen gång haha. Stannade sen vid en äng brevid spåret och körde lite intervaller med upphopp och knäböj. Sprang en bit till och stannade vid nästa äng och gjorde likadant. 

Kom hem och mamma visste tydligen att jag inte skulle gå hela haha, tyckte hon va lite kul. Körde rätt mycket styrka sen inne också. Mest ben, mage och rygg. Hoppade sen senare in i duschen och åt efter det, tacos mys med mamma, och såklart ska vi titta på melodifestivalen. Tycker jag ni med ska göra, även om det inte brukar va så bra haha 💫





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback